دانلود نرم افزار آموزشی

دانلود نرم افزار آموزشی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

Pocket 6.5.5.1

Pocket 6.5.5.1 یکی از بهترین برنامه های ارایه شده برای برای پلتفرمهای مختلف از جمله اندروید می باشد که توسط کمپانی آمریکایی Read It Later منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه به شما امکان میدهد که صفحات اینترنتی و محتواهای موجود بر روی وب را بر روی دستگاه اندرویدی خود ذخیره نموده و در فرصتهای بعدی بصورت کاملا آفلاین به آنها دسترسی داشته باشید. برای مثال فرض کنید در حال آماده شدن برای یک مسافرت هستید که به چند مقاله مفید و مورد علاقه بر میخورید و از طرفی هم فرصت کافی برای مطالعه آنها را ندارید. با استفاده از اپلیکیشن پاکت میتوانید میتوانید آنها را ذخیره سازی کرده و بعدا در طول سفر خود بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین آنها را مشاهده کنید.
برای استفاده از این اپلیکیشن بسیار مفید، ابتدا باید در آن ثبت نام نمایید. پس از ثبت نام این اپلیکیشن با مرورگرها و شبکه های اجتماعی موجود در دستگاه اندرویدی شما سازگاری پیدا کرده و به آنها اضافه میشود. از این به بعد هرگاه به مطلب مورد علاقه ای برخورد کردید میتوانید از اپلیکیشن مورد نظر گزینه Share را انتخاب کرده و از بین گزینه های ظاهر شده پاکت را انتخاب نمایید تا فرآینده ذخیره سازی شروع شود.

ویژگیهای برنامه Pocket:
▣ عدم وجود محدودیت در میزان ذخیره سازی نقاله ها و ویدیوها
▣ 3 حالت برای مطالعه مقاله ها
▣ امکان ذخیره سازی دیتا فقط از طریق وای فای
▣ امکان سازماندهی مطالب با استفاده از تگ ها
▣ امکان جستجو در بین مطالب
▣ سازگاری با برنامه های محبوبی نظیر Twitter, Flipboard, Feedly و گوگل کروم
▣ امکان به اشتراک گذاری آسان مطالب ذخیره شده در پاکت در Evernote, Twitter, Facebook
▣ امکان انتقال و سینک کردن مطالب ذخیره شده در پاکت کامپیوتر (از طریق افزونه مرورگرها) به پاکت گوشی یا تبلت

Pocket icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

Google Translate

Google Translate برنامه گوگل ترنسلیت خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است ، اعتبار آن نزد کاربران بالاست. در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به 70 زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید و قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به صورت صوتی گوش دهید . سرویس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید عرضه کرده است تا کاربرانی که به یک مترجم قوی محتاج اند بتوانند به راحتی از امکانات این سرویس در اسمارت فون اندرویدی خود به آسانی استفاده کنید. برای استفاده از Google translate لازم است که به اینترنت متصل شوید و از ترجمه متن آن استفاده کنید! اما امروز سایت گت اندروید این برنامه را بصورت آفلاین برای شما قرار داده است تا بتوانید از ان درون اندروید خود استفاده کنید.

ویژگی های گوگل ترنسلیت :
✔ ترجمه بین بیش از 70 زبان
✔ ترجمه صحبت های طبیعی شما
✔ صحبت، تایپ، نوشتن و گرفتن یک عکس برای ترجمه
✔ ترجمه آفلاین در هنگام سفر. بدون نیاز به اتصال به اینترنت
✔ ذخیره ترجمه های شما و دسترسی از هر دستگاه
✔ (ورودی دوربین و ترجمه آنلاین برای آندروید 2.3 و بالاتر در دسترس است)

ترجمه زبان های زیر پشتیبانی می شوند:
فارسی، آفریکانس، آلبانیایی، عربی، ارمنی، آذربایجانی، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنیایی، بلغاری، کاتالان، سبویی، چینی (ساده)، چینی (سنتی)، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، گالیسی، گرجستان، آلمان، یونان، گجراتی، هائیتی کریول، عبری، هندی، همانگ، ژاپنی مجارستانی، ایسلندی، اندونزی، ایرلندی، ایتالیایی،، جاوه، کانادا، خمر، کره ای، لائوس، لاتین، لتونی، لیتوانی ، مقدونی، مالزیایی، مالتی، مراتی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، صربی، اسلواکی، اسلوونیایی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ویتنامی، ویلز، ییدیش

Google Translate icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

ISS Detector Satellite Tracker Pro 2.02.54

SS Detector Satellite Tracker Pro 2.02.54 build 384 Paid به شما خواهد گفت که چه زمانی و کجا را برای ایستگاه فضایی بین المللی و یا تلالو ماهواره ای(Iridium flare) [که یک پدیده ناشی از سطوح بازتابنده در ماهواره (مانند آنتن و یا پانل های خورشیدی) است که نور خورشید را به طور مستقیم بر روی زمین بازتاب می دهد] نگاه کنید. چند دقیقه قبل از عبور، یک هشدار دریافت خواهید کرد. شما هرگز یک گذر ایستگاه فضایی بین المللی و نیز روشنایی چشمک زن ماهواره های ارتباطی ایریدیوم را از دست نخواهید داد. ISS Detector همچنین درستی شرایط آب و هوایی را بررسی می کند. یک آسمان صاف برای لکه بینی(spotting) عالی است. آیا می خواهید ایستگاه فضایی بین المللی را ببینید؟ این با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است! اگر فضا یا نجوم را دوست دارید، برنامه ISS locator را هم دوست خواهید داشت.

ضمیمه ها عملکرد ISS Detector را بالا خواهند برد. با این افزونه ها شما می توانید ستاره های دنباله دار و سیارات، ماهواره های رادیویی آماتور و اشیاء معروف، مانند تلسکوپ فضایی هابل و یا ایستگاه فضایی Tiangong چین را اضافه کنید.

✺ بررسی اجمالی از گذرهای آینده
✺ وضع هوا برای رؤیت کامل
✺ صفحه رادار با نشانه مسیر
✺ مکان فعلی بر روی نقشه
✺ تشخیص تلالوهای ماهواره ای(Iridium flares)
✺ اعلان ها و آلارم ها
✺ به اشتراک گذاشتن رؤیت ها با WhatsApp، توییتر، جیمیل، ایمیل و غیره
✺ تشخیص خودکار محل (مکان) و منطقه زمانی
✺ ویجت
✺ طرح اختصاصی تبلت
✺ و …

ISS Detector Satellite Tracker icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

The Guardian 4.28.1171

با استفاده از نرم افزار The Guardian 4.28.1171(Subscribed) Unlocked می توانید جدیدترین اخبار روزنامه گاردین را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود داشته باشید . این برنامه علاوه بر اخبار فوری ، دسترسی کامل به محتوای جایزه بزرگ گاردیان را برایتان به ارمغان می آورد. صفحه اسکرین تان را با بخش هایی طراحی کنید که برایتان مهم است. نویسندگان دلخواه و داستان های مورد علاقه تان تان را دنبال کنید، در حالت آفلاین به خواندن ادامه دهید و محتویات را تا جایی که دوست دارید ذخیره کنید.

برخی از ویژگی های برنامه The Guardian اندروید :
✤ با اخبار و ورزش زنده بروز بمانید
✤ از تمامی محتوای نمایش جایزه گاردین که دارای طرح های زیبایی برای تبلت ها و گوشی های اندروید است لذت ببرید.
✤ آفلاین بخوانید
✤ با انتخاب بخش ها و موضوعاتی که بر روی صفحه اسکرین تان ظاهر می شوند، آن را شخصی سازی کنید.
✤ با آلارم های اخبار فوری، مطلع بمانید.
✤ داستان، سریال، نویسندگان و تیم های فوتبال را با اخطارهای شخصی دنبال کنید.
✤ صدای مراسم جایزه آوارد وینینگ award-winning، محتوای تصویری، و گالری های تمام صفحه به همراه تصاویری با کیفیت عالی
✤ ذخیره سازی هرگونه محتوای دلخواه
✤ خواندن نقطه نظرات در باره مقالات و به اشتراک گذاری افکار خودتان
✤ جستجو از طریق واژگان کلیدی، موضوعات، بخش ها
✤ بروز رسانی به نسخه پرمیوم، استخراج از کتاب های گاردین، بدون هرگونه تبلیغات
✤ کاربران می توانند در حین ارسال داستان به GuardianWitness موقعیت خودشان را نیز در آن بگنجانند.

The Guardian icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

Duolingo: Learn Languages Free 3.50.2

راه ها و ابزارهای مختلفی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارد که با آن ها بتوانید زبان های مختلف را یاد بگیرید. امروز در گت اندروید قصد معرفی اپلیکیشنی جدید و محبوب با نام Duolingo: Learn Languages 3.50.2 را داریم که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با آن می توانید به راحتی زبان های اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی و انگلیسی را در محیطی زیبا و به صورت سرگرم کننده فرا بگیرید ! این برنامه ی جالب واژه های زبان های مختلف را در دسته های مختلفی همچون حیوانات ، غذاها ، عبارات و اصول دسته بندی کرده است که می توانید به آسانی واژه ها را بیاموزید. به صورت درس به درس و بسیار جذاب همراه با تصاویر کلمه ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد .

Duolingo: Learn Languages Free icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

Khan Academy v2.4.14 build 523

Khan Academy v2.4.14 build 523 یک برنامه ی همه جانبه بوده که به شما کمک میکند هرچیزی که دوست دارید به صورت رایگان یاد بگیرید.

برخی از ویژگیهیای برنامه Khan Academy اندروید :
- بیش از ١٠٠٠٠ ویدئو و توضیحات راجع به ریاضیات، علوم، اقتصاد، تاریخ و بسیاری موارد دیگر
- افزایش مهارت با بیش از ٤٠٠٠٠ سوال و پرسش و تمرین به همراه نکات گام به گام و همچنین راجع به چیزهایی که در مدرسه یاد میگیرید
- جهت یابی و جستجو برای پیدا کردن سریع هر انچه میخواهید
- علامت زدن محتوای مورد علاقه به لیست برای دسترسی سریع و دانلود انها برای مواقعی که اینترنت ندارید
و بسیاری ویژگی دیگر
تفاوتی نمیکند شما معلم هستید یا دانش اموز یا کسی که بعد از سالها به سمت علم بازگشته است، در هر صورت این برنامه بسیار برای شما مناسب خواهد بود.

Khan Academy icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

ردیت Reddit The Official App 2.10.3 برنامه پیگیری اخبار داغ جهان اندروید

Reddit: The Official App 2.10.3 Final برنامه اندرویدی خبرخوان معروف Reddit می باشد که به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده است. Reddit سایتی کاملا تعاملی و پر طرفدار است که با سرعت به روز رسانی بالا و استقبال کاربران، اکنون توانسته یکی از بهترین خبرخوان های جهان باشد که توسط آن میتوانید آخرین اخبار، روندها، و الگوهای رفتاری در اینترنت برای اولین بار را دریافت کنید .جامعه بزرگ خبری Reddit منتظر شماست، از هر موضوعی بخواهید خبرهایی برای خواندن وجود دارد ؛ اخبار تیم ورزشی مورد علاقه شما ، مشاوره رابطه، الگوهای رفتاری، فایل های gif جذاب، آخرین اخبار و سیاست ؛ تنها تصمیم بگیرید چه موضوعی دوست دارید. از رویدادهای مهم جهان با خبر شده و از هر جایی که هستید مروری بر خبرهای داغ ورزشی، حوادث، اقتصادی و بسیاری دیگر داشته باشید. بهترین قسمت در مورد Reddit شما هستید ، این که آیا شما به فیلم و سریال و یا سفر به فضا علاقه دارید ؟، برنامه نویسی و یا پخت و پز، عناوین خبری جهان و یا شایعات هالیوود، ستاره شناسی و یا طالع بینی و ... و علاوه برهمه اینها اشتراک گذاری مطالب خود و ایده های با میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی و سراسر جهان می باشد.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Reddit: The Official App اندروید :
✤ مرور سریع خبرها، از هر موضوعی که بخواهید
✤ جستجو و کشف خبرهای تازه
✤ امکان خواندن اخبار بر اساس موضوعات مورد علاقه
✤ به روز رسانی لحظه به لحظه
✤ ثبت نظر، لینک و تصویر؛ شرکت در بحث ها
✤ رابط کاربری جذاب، سرعت بار گذاری شگفت انگیز
✤ سوئیچ سریع بین اخبار، مرورگری حرفه ای
✤ تم ها مختلف و متنوع؛ مانند تم شب
✤ پیوستن به جامعه مجازی Reddit؛ امکان به اشتراک گذاری سریع تصویر و خبر

Reddit: The Official App icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

Maths Formulas 9.3 - برنامه مرجع فرمولهای ریاضی برای اندروید

در ادامه روند معرفی و ارایه برنامه‌های آموزشی، باز هم قصد داریم یک اپلیکیشن بسیار خوب و کاربردی در این زمینه را برای همراهان عزیز GetAndroid معرفی کنیم.
Maths Formulas 9.2 paid همانطور که از نام آن نیز مشخص است اپلیکیشنی درباره فرمولهای ریاضی برای سیستم عامل اندروید میباشد که توسط کمپانی نرم‌افزاری NSC Co منتشر شده و با قیمت 1.86 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این برنامه با دارا بودن طیف وسیعی از فرمولهای ریاضی میتواند به منبعی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز تبدیل شود. نکته جالبی که درباره این برنامه میتوان به آن اشاره کرد پشتیبانی از زبان فارسی است که استفاده از آن را برای هموطنان عزیز بسیار ساده و آسان میکند. چنانچه در حفظ و بخاطرسپاری فرمولهای زیاد ریاضیات با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن آموزشی فوق‌العاده را نصب نموده و در اوقات فراغت آنها را مرور نمایید.
مباحث و فرمولهای پوشش داده شده عبارتند از:
- Geometry
- Algebra
- Trigonometry
- Equations
- Analytic Geometry
- Differentiation
- Integration
- Matrix
- Probability and Statistics
- Transforms

ویژگیهای برنامه Maths Formulas:
دارا بودن بخش Favorite folder برای اضافه کردن فرمولهای پرکاربرد
امکان جستجو در بین فرمولها
دسته بندی فرمولها بر اساس مباحث
پوشش بیش از 500 فرمول ریاضی

در ادامه روند معرفی و ارایه برنامه‌های آموزشی، باز هم قصد داریم یک اپلیکیشن بسیار خوب و کاربردی در این زمینه را برای همراهان عزیز GetAndroid معرفی کنیم.
Maths Formulas 9.2 paid همانطور که از نام آن نیز مشخص است اپلیکیشنی درباره فرمولهای ریاضی برای سیستم عامل اندروید میباشد که توسط کمپانی نرم‌افزاری NSC Co منتشر شده و با قیمت 1.86 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این برنامه با دارا بودن طیف وسیعی از فرمولهای ریاضی میتواند به منبعی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز تبدیل شود. نکته جالبی که درباره این برنامه میتوان به آن اشاره کرد پشتیبانی از زبان فارسی است که استفاده از آن را برای هموطنان عزیز بسیار ساده و آسان میکند. چنانچه در حفظ و بخاطرسپاری فرمولهای زیاد ریاضیات با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن آموزشی فوق‌العاده را نصب نموده و در اوقات فراغت آنها را مرور نمایید.
مباحث و فرمولهای پوشش داده شده عبارتند از:
- Geometry
- Algebra
- Trigonometry
- Equations
- Analytic Geometry
- Differentiation
- Integration
- Matrix
- Probability and Statistics
- Transforms

ویژگیهای برنامه Maths Formulas:
دارا بودن بخش Favorite folder برای اضافه کردن فرمولهای پرکاربرد
امکان جستجو در بین فرمولها
دسته بندی فرمولها بر اساس مباحث
پوشش بیش از 500 فرمول ریاضی

در ادامه روند معرفی و ارایه برنامه‌های آموزشی، باز هم قصد داریم یک اپلیکیشن بسیار خوب و کاربردی در این زمینه را برای همراهان عزیز GetAndroid معرفی کنیم.
Maths Formulas 9.2 paid همانطور که از نام آن نیز مشخص است اپلیکیشنی درباره فرمولهای ریاضی برای سیستم عامل اندروید میباشد که توسط کمپانی نرم‌افزاری NSC Co منتشر شده و با قیمت 1.86 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این برنامه با دارا بودن طیف وسیعی از فرمولهای ریاضی میتواند به منبعی مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز تبدیل شود. نکته جالبی که درباره این برنامه میتوان به آن اشاره کرد پشتیبانی از زبان فارسی است که استفاده از آن را برای هموطنان عزیز بسیار ساده و آسان میکند. چنانچه در حفظ و بخاطرسپاری فرمولهای زیاد ریاضیات با مشکل مواجه هستید، پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن آموزشی فوق‌العاده را نصب نموده و در اوقات فراغت آنها را مرور نمایید.
مباحث و فرمولهای پوشش داده شده عبارتند از:
- Geometry
- Algebra
- Trigonometry
- Equations
- Analytic Geometry
- Differentiation
- Integration
- Matrix
- Probability and Statistics
- Transforms

ویژگیهای برنامه Maths Formulas:
دارا بودن بخش Favorite folder برای اضافه کردن فرمولهای پرکاربرد
امکان جستجو در بین فرمولها
دسته بندی فرمولها بر اساس مباحث
پوشش بیش از 500 فرمول ریاضی

Maths Formulas icon

موافقین ۰ مخالفین ۰

Siemens Tecnomatix Jack v8.4 x64 - نرم افزار شبیه سازی و مدلسازی انسانی

دانلود Siemens Tecnomatix Jack v8.4 x64 - نرم افزار شبیه سازی و مدلسازی انسانی

Siemens Tecnomatix Jack نرم افزار شبیه سازی و مدلسازی انسانی در محیط های مختلف کاری و صنعتی می باشد که توسط این برنامه می توان انسان را در محیط کاری شبیه سازی نمود و به مدلسازی عوامل انسانی و تجزیه و تحلیل اورگونومیک آن پرداخت. مدیران می توانند از این برنامه برای تست، بهبود و اصلاح طرح های محصولات و وظایف صنعتی با استفاده از جامع ترین ابزار عملکرد انسان امروز استفاده کنند. Jack به مدیران کارخانه ها در یکپارچه سازی اورگونومیک عوامل انسانی در برنامه ریزی، طراحی و مراحل چرخه عمر محصول کمک می کند. همچنین این برنامه مدیران را قادر می سازد تا مدل های انسانی و جمعیت کارگران را برای چندین کارخانه اندازه بگیرید و عواملی مانند: خطر آسیب دیدگی، راحتی کاربر، میزان مصرف انرژی، محدودیت خستگی و سایر پارامترهای مهم انسانی را پیش بینی کرده و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Jack:
- شبیه سازی مانکن های انسانی
- شبیه سازی خط تولید با انسان های شبیه سازی شده
- تجزیه و تحلیل اورگونومیک
- یکپارچه سازی ادغام اورگونومیک و عوامل انسانی
- پیش بینی و جلوگیری از خطرات احتمالی
- تخمین میزان مصرف انرژی، محدودیت خستگی، راحتی کاربران و ...
- و...
موافقین ۰ مخالفین ۰

Icecream Ebook Reader

دانلود IceCream Ebook Reader Pro v5.0 - نرم افزار مدیریت و مطالعه ی کتاب های الکترونیکی

Icecream Ebook Reader نرم افزاری برای مطالعه ی کتاب های الکترونیکی است که صفحه نمایش رایانه را برای خواندن راحت و آسان آن ها تنظیم می کند. این نرم افزار از انواع فرمت کتاب های الکترونیکی مانند EPUB ،MOBI ،FB2 ،PDF و ... پشتیبانی می کند و قادر است تا کتابخانه ای از تمامی فایل های شما تهیه کرده و از این طریق برای شما امکان مدیریت آن ها را فراهم کند. همچنین این نرم افزار قابلیت هایی چون جلوه های گرافیکی برای صفحه زدن کتاب ها، نشانه گذاری علاقمندی ها، جستجو در کتابخانه و تعویق و یا از سر گیری مطالعه کتاب ها را به کاربران عرضه می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار IceCream Ebook Reader:
- مدیریت و جستجو در کتابخانه ی کتاب های دیجیتال
- پشتیبانی از فرمت های EPUB ،MOBI ،FB2 ،PDF و ...
- نمایش تعداد صفحات به همراه حفظ شماره ی آخرین صفحه مطالعه شده
- جستجوی کتاب ها بر اساس نام نویسنده و یا عنوان
- دارای حالت تمام صفحه
- امکان نشانه گذاری کتاب ها و یا قسمت های مورد علاقه کاربر
- دارای حالت های مطالعه در روز و یا شب
- شبیه سازی حقیقی مطالعه کتاب ها برای راحتی کاربر
- دارای جلوه های گرافیکی جذاب
- و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰